Af lokalformand Nikolaj Falkenberg, marts 2026.
Kære medlemmer.
Den 7. februar 2026 tiltrådte jeg som lokalformand og der kom et nyt medlem i vores forening. I lokalbestyrelsen er vi både stolte og taknemmelige for at kunne præsentere et engageret hold, som allerede arbejder målrettet for at skabe gode rammer, fællesskab og støtte til jer som forældre med børn i anbringelse. Vi håber derfor I vil tage godt imod vores bestyrelse og være med til at forme vores fælles arbejde fremadrettet.
I 2026 glæder vi os til at invitere jer til hyggelige og samlende oplevelser bl.a. fællesture til Verdenskortet i Kjeltrup og Labyrinthia i Silkeborg. Disse arrangementer er for både medlemmer og jeres børn, og vi ser frem til at skabe gode stunder med nærvær, fællesskab og positive oplevelser sammen. Vi har desuden lige haft afholdt en skøn voksentur i vinterferien for forældre i Golfskoven.
Vores forældrecaféer fortsætter den første onsdag i hver måned kl. 19.00-21.00, skiftevis i Århus og Viborg. Caféerne er et trygt rum for dialog og støtte, og vi ønsker, at de udvikler sig i takt med jeres behov. Derfor hører vi meget gerne fra jer, hvis I har forslag til temaer, oplæg eller idéer til, hvordan vi kan gøre tilbuddet endnu mere relevant og værdifuldt.
Vi havde desværre ikke den store interesse for vores pakkelegarrangement sidste år, men måske med lidt held, bliver det en succes i november 2026.
Vi ser frem til et år fyldt med godt fællesskab, samarbejde og nærvær.
På vegne af lokalbestyrelsen i Region Midtjylland.
Mvh. Nikolaj Falkenberg.